Sponsorloop Basisschool De Vijfmaster

De kinderen van de school De Vijfmaster uit Veghel heeft op 25-03-2016 een sponsorloop georganiseerd. Er werd gelopen voor Stichting Zelo en voor het vastenproject “Kinderen van Viljoenskroon” en een kleine bijdrage voor het schoolfruit. Vooraf hebben ze hun best gedaan om sponsoren te vinden en tijdens de sponsorloop hebben zei gezorgd dat de beloofde rondjes gelopen of zelfs geskeelerd werden zodat er veel geld opgehaald kon worden. Ze hebben een geweldige opbrengst bij elkaar gerend en geskeelerd! En op donderdag 24 maart hebben zij met Romy van Zelo en pastor Konings namens Viljoenskroon het bedrag bekend gemaakt. Het bedrag dat er binnen is gehaald is € 2839,55. Niet te geloven, wat een mooi bedrag! Er wordt 40% geschonken aan Stichting  Zelo en de Viljoenskroon en 20% voor de financiering van het schoolfruit.

Stichting Zelo bedankt alle deelnemers en natuurlijk ook de organisatie van de school en niet te vergeten onze Romy voor het uitdragen van onze Stichting Zelo.

( foto’s verstrekt door De Vijfmaster )