NL Doet 2017

Binnen en buiten onderhoud plus een uitstapje voor de bewoners.

We gaan dit jaar weer lekker klussen in en rondom de woning van onze kinderen. De grootste klus die we willen klaren is het plaatsen en inrichten van een berging in de achtertuin, maar we hebben ook verschillende onderhoud en schoonmaak- klussen op het programma staan, zoals het schilderen van verschillende ruimtes in het pand. Wij zullen voor de inwendige mens zorgen met koffie, thee of fris en een goed verzorgde lunch.

Terwijl we aan het klussen zijn nemen we de bewoners mee en trakteren ze op een dagje uit naar een overdekt speelparadijs.

Resultaat;
We willen onze bijzondere kinderen een hele leuke dag bezorgen en een verrassing als ze terugkomen op de woning. Die verrassing bestaat dan uit een schoon en fris en opgeruimd huis. Een strak onderhouden tuin met een uitgebreid fietsenhok en opbergmogelijkheden voor buiten spelmateriaal en tuingereedschappen.

Bijzonderheden;
Vrijwilligers worden vanaf 9.00 uur ontvangen met een kopje koffie en iets lekkers op de Mallemolen, de dagbesteding ruimte aan de rechterzijde van het pand aan de Wieken.

Graag AANMELDEN.