‘n Mooi 2017

Het nieuwe jaar is weer begonnen en dit is bij uitstek een moment om terug te blikken, maar ook om vooruit te kijken. Het is 2017 een jaar dat in het teken zal staan van ons 5 jarig bestaan van de woongroep.

Ongetwijfeld wordt het weer een jaar met veel momenten die ons bij zullen blijven. Maar nu, aan de vooravond van ons eerste lustrum kijken vooral met veel dankbaarheid terug op 2016. Zonder de hulp van velen, waaronder zeker ook u, was het ons niet gelukt om voor ons als bewoners de kers op de taart te zetten. Dit jaar zal voor ons een jaar worden waarin wij een aantal grote stappen moeten nemen waaronder het realiseren van de uitbereiding van de dagbestedingsruimte en een extra buitenberging voor opslag van spullen, zonnepanelen, maar ook een nieuwe overeenkomst voor de zorgverstrekking, en natuurlijk het lustrum.

We merken dat velen ons een warm hart toedragen en gaan ervan uit dat dit zo blijft en daarom willen wij iedereen bedanken voor hun bijdrage, in welke vorm dan ook.

Veel liefs namens,

Roos, Amber, Freek, Evert, Juriaan, Bert, Danielle, Daan, Robin, Wesley, Romy en Janneke.