Bert

IMG_3477Bert is een vrolijke flinke vent die met veel plezier op De Wieken woont. Bert heeft een leuke slaap / speelkamer met uitzicht op de algemene woonkamer. Vanuit zijn halve deur kan hij de gezelligheid in de woonkamer en keuken goed volgen. Zelf is hij ook graag in de woonkamer, met name het grote waterbed is favoriet. In de grote tuin is het ook heerlijk toeven voor hem. De dagbesteding is ook op de Wieken, bij de Mallemolen. Daar worden allerlei leuke activiteiten gedaan en de kinderen gaan vaak op pad; bijvoorbeeld naar de markt, Udens weekblad rondbrengen of meedoen met het participatieproject “ik ben bijzonder, jij bent bijzonder”. Bert geniet van alle aandacht die hij krijgt. Wandelen, knuffelen en het krijgen van voetmassages vind hij geweldig. Hij is dol op lekker eten. Graag gaat hij in het dorp een gebakje eten met oma. Bert woont dicht bij ons (zijn vader en moeder), broer, zus en familie die vaak op bezoek komen of waar hij naar toe gaat. Het is ontzettend belangrijk voor ons dat we dicht bij Bert wonen en het is fantastisch om te zien dat Bert het zo naar zijn zin heeft op De Wieken. Dat hij volop meedoet in het Udense leven. Bert heeft het Angelman Syndroom. Op het internet kun je daar veel informatie over vinden.

<< Naar overzicht bewoners