Brusjesdag 2015

Op zondag 11 oktober stond de jaarlijkse brusjesdag ( broers en zussen dag ) van Stichting Zelo gepland. Na een kopje thee en een heerlijke koek werd door Willeke uitgelegd wat we gingen doen. We gingen een clowns act voorbereiden die we voor onze broertjes en zusje gingen voordragen… *Slik*!!! Toch even spannend want dat is geen dagelijkse kost! Na wat oefening en jezelf wat onwennig voelen, krijgen de brusjes het clowns gevoel te pakken. Een leuke grappige show zetten we in no-time in elkaar en na een verkleedpartij met allerlei gekleurde doeken waren we er klaar voor! Het publiek zat vol spanning te wachten. Bij binnenkomst werd er gegiecheld en gelachen. Hier en daar een verbazing en herkenning in de clown! Tijdens de show was het publiek enthousiast ieder op zijn eigen pure manier! Het was een genot om onze broertjes en zusjes te zien genieten, daar doe je het voor!

Na afloop stond er fantastische lunch klaar. Het smullen kon beginnen en was een fijne gezamenlijke afsluiting van een mooie ochtend!

Ingezonden door Mariëlle, zus van Janneke.