BBQ Stichting Zelo

Om alle vrijwilligers en begeleiders van Stichting Zelo eens in het zonnetje te zetten, hebben we ze allemaal uitgenodigd voor een gezellige BBQ op de Wieken, om ze te bedanken voor hun tomeloze inzet, samen met de begeleiding, ouders, broers/ zussen en natuurlijk de bewoners zelf.

De vrijwilligers helpen de begeleiding met grote regelmaat mee om ervoor te zorgen dat het onze kinderen aan niks ontbreekt. Zo gaan ze o.a. mee naar de markt, gaan ze fietsen of wandelen met de kinderen, knutselen, helpen bij activiteiten of begeleiden de kids tijdens een uitstapje.  Maar achter de schermen hebben we ook een vrijwilliger die onder andere het voorzitterschap van het bestuur op zicht neemt en iemand die helpt met de financiën. En natuurlijk mogen we de tuin niet  vergeten, die wordt met liefde onderhouden! Het is dan ook hartverwarmend om te zien dat deze kanjers dit zonder meer doen, en dat waarderen we enorm.

bbq3

Het werd een gezellig samenzijn in de tent waar iedereen genoot van een hapje en een drankje.

Sandy en Anne: bedankt voor jullie organisatie hierin, het was geweldig!